Strategies creating humor in fiction
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
241 0
SM ISO690:2012
GHERMAN, Cristina. Strategies creating humor in fiction. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 135-140. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 07, Vol.1, 2012
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012

Strategies creating humor in fiction


Pag. 135-140

Gherman Cristina
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 18 iunie 2021


Rezumat

Umorul este o formă de comunicare, orală sau scrisă, realizarea căruia implică utilizarea mai multor strategii comunicative. Scopul emiţătorului este de a provoca o anumită reacţie la destina-tar, construindu-şi discursul în aşa fel încît să fie înţeles corect. În acest articol sunt analizate strate-giile folosite de autorul britanic J. K. Rowlings pentru a crea umorul în opera sa „Harry Potter”.

Cuvinte-cheie
humor, mimesis, incongruity, homonymy, tongue-twister, limerick, pun, antonomasia