Articolul precedent |
Articolul urmator |
241 0 |
SM ISO690:2012 GHERMAN, Cristina. Strategies creating humor in fiction. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 135-140. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 07, Vol.1, 2012 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 135-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Umorul este o formă de comunicare, orală sau scrisă, realizarea căruia implică utilizarea mai multor strategii comunicative. Scopul emiţătorului este de a provoca o anumită reacţie la destina-tar, construindu-şi discursul în aşa fel încît să fie înţeles corect. În acest articol sunt analizate strate-giile folosite de autorul britanic J. K. Rowlings pentru a crea umorul în opera sa „Harry Potter”. |
||||||
Cuvinte-cheie humor, mimesis, incongruity, homonymy, tongue-twister, limerick, pun, antonomasia |
||||||
|