Metode de evaluare alternativă în cadrul orelor de biologie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
260 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-21 13:42
SM ISO690:2012
ŢURCAN, Aliona. Metode de evaluare alternativă în cadrul orelor de biologie. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 19-22. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 07, Vol.1, 2012
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012

Metode de evaluare alternativă în cadrul orelor de biologie


Pag. 19-22

Ţurcan Aliona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 17 iunie 2021


Rezumat

Evaluarea ca parte integrantă a procesului educaţional reprezintă o etapă impor-tantă în predarea disciplinelor de studii. Evaluarea trebuie concepută nu numai ca un control al cunoştinţelor, ci şi ca o cale de perfecţionare, ce presupune o strategie globală a formării.

L’évaluation comme partie intégrante du processus éducatif représente une étape im-portante dans l’enseignement des matières d’étude. L’évaluation doit être conçue non seulement comme un contrôle des connaissances, mais aussi comme un moyen de perfectionnement qui suppose une stratégie globale de la formation.

Cuvinte-cheie
evaluare, metode alternative, proces educational, investigaţie, studiu de caz,

évaluation, méthodes alternatives, processus éducatif, investigation, étude de cas