Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 23:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2:005.32 (1) |
Psychology (3398) |
Management activities (431) |
SM ISO690:2012 POTÂNG, Angela. Considerații teoretice ale procrastinării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 119-122. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888978 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4888978 | ||||||
CZU: 159.923.2:005.32 | ||||||
Pag. 119-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față este abordat un subiect actual, care se află la confluența dintre psihologia personalității și psihologia organizațională, și anume – fenomenul procrastinării. Acest construct psihologic este necesar de a fi studiat din conside-rentul că actualmente oamenii frecvent sunt puși în situația de a realiza rapid sarcinile și în limitele anumitor termene. Sunt reflectate cauzele procrastinării, diferite tipologii de procrastinatori, consecințele acestui fenomen, fiind înaintate și un șir de recomandări în vederea depășirii procrastinării. |
||||||
Cuvinte-cheie procrastinare, procrastinatori, fenomen disfuncțional, amânare a îndeplinirii sarcinilor, lipsă de motivație pentru realizarea sarcinilor, dezorganizare, procrastination, procrastinators, dysfunctional phenomenon, delays in fulfilment tasks, lack of motivation to perform tasks, disorganisation |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-132363</doi_batch_id> <timestamp>1714236142</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <issue>5(145)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Considerații teoretice ale procrastinării</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Angela</given_name> <surname>Potâng</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>119</first_page> <last_page>122</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4888978</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>