Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (806) |
Kinds of school providing general education (2078) |
SM ISO690:2012 ANTIP, Crina Ramona. Aplicarea tehnicilor de lectură eficientă în vederea comprehensiunii textului literar folosind strategii și aplicații moderne atât în predarea tradițională, cât și în predarea online. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 80-85. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888836 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4888836 | ||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 80-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dacă în anii 2000 predarea asistată de calculator era doar un deziderat, un șir de dezbateri și repere teoretice, două decenii mai târziu acest context a devenit unul obișnuit și nu ne vom mai putea închipui o oră de curs care să fie total lipsită de prezența acestor mijloace informaționale, de noile tehnologii inserate în scenariul didactic, devenit, astfel, mai mult sau mai puțin provocator. |
||||||
Cuvinte-cheie provocare, metode, învăţământ tradiţional, învăţământ online, lectură, challenge, Methods, traditional education, online education, reading |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4888836</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Antip, C.</creatorName> <affiliation>Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aplicarea tehnicilor de lectură eficientă în vederea comprehensiunii textului literar folosind strategii și aplicații moderne atât în predarea tradițională, cât și în predarea online</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>provocare</subject> <subject>metode</subject> <subject>învăţământ tradiţional</subject> <subject>învăţământ online</subject> <subject>lectură</subject> <subject>challenge</subject> <subject>Methods</subject> <subject>traditional education</subject> <subject>online education</subject> <subject>reading</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021-06-10</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Dacă în anii 2000 predarea asistată de calculator era doar un deziderat, un șir de dezbateri și repere teoretice, două decenii mai târziu acest context a devenit unul obișnuit și nu ne vom mai putea închipui o oră de curs care să fie total lipsită de prezența acestor mijloace informaționale, de noile tehnologii inserate în scenariul didactic, devenit, astfel, mai mult sau mai puțin provocator.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>If in the 2000s computer-assisted teaching was just a desideratum, a series of debates and theoretical landmarks, two decades later, this context became commonplace and we can no longer imagine an hour of class that would be completely deprived of these information means, of the new technologies inserted in the didactic scenario, thus becoming more or less provocative.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>