Condiţii de eficienţӑ a comunicӑrii persuasive ȋn context educaţional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
435 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 18:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9 (3641)
Psychology (3516)
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Condiţii de eficienţӑ a comunicӑrii persuasive ȋn context educaţional. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 48-57. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Condiţii de eficienţӑ a comunicӑrii persuasive ȋn context educaţional

CZU: 159.9

Pag. 48-57

Adăscăliţei Andra-Mirabela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

The paper presents some considerations on the instructive-educational approach from the perspective of persuasive communication as the major objective of the teacher when it aims at enhancing the pupil's understanding or influencing his / her opinion, attitude or action. The analyzed elements of communication, with persuasive implications, are features of the source, message, channel, receiver of the message.

Lucrarea prezintă câteva consideraţii asupra demersului instructiv-educativ din prisma comunicării persuasive privite drept obiectiv major al cadrului didactic, în cazul în care urmăreşte să mărească capacitatea de înţelegere a elevului sau să-i influenţeze opinia, atitudinea ori acţiunea. Elementele analizate ale comunicării, cu implicaţii în persuasiune, sunt caracteristici ale sursei, mesajului, canalului, receptorului.

Cuvinte-cheie
persuasion, persuasive communication, message quality.,

persuasion, persuasive communication, message quality.