Formarea continuă – premisă a profesionalizării cadrelor didactice din învăţământul primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
546 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-21 23:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Education (14877)
SM ISO690:2012
BRAGHIŞ, Maria. Formarea continuă – premisă a profesionalizării cadrelor didactice din învăţământul primar. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 327-333. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Formarea continuă – premisă a profesionalizării cadrelor didactice din învăţământul primar

CZU: 371.13

Pag. 327-333

Braghiş Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

In a constantly changing society, the teacher always feels the need for continuous professional development. Its continuous training is regulated and compulsory. It ensures a quality educational process. Through its own continuous training, the teacher makes the change in education. Pedagogical professionalization requires the teacher a new vision and dynamics of adaptation to the permanent changes of contemporary society. It refers to the initial training, to the continuous training and to the self-training (self-education), considered a professional duty in the didactic act.