Something Old, Somehing New… Reflections on the Role of Literary Texts in Teaching EFL
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
326 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-16 17:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111'243'42 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076)
English language (700)
SM ISO690:2012
ROȘCOVAN, Stela. Something Old, Somehing New… Reflections on the Role of Literary Texts in Teaching EFL. In: Revista de Pedagogie, 2016, nr. 2, pp. 7-16. ISSN 0034-8678.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Pedagogie
Numărul 2 / 2016 / ISSN 0034-8678 /ISSNe 2559-639X

Something Old, Somehing New… Reflections on the Role of Literary Texts in Teaching EFL

CZU: 37.016:811.111'243'42

Pag. 7-16

Roșcovan Stela
 
Centre of Excellence in Energy and Electronics, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

This article highlights the educational and instructional value of literary texts in the EFL classroom, pointing at various strategies that can be applied to actively involve learners in text-related activities and in communicative activities that go beyond the text, among which, heuristic ones. The literary text has been overshadowed and underappreciated as a teaching resource in EFL and this article is trying to revive it stressing the manifold benefits it can have for the learner

Articolul de faţă subliniază valoarea instructiv-educativă a textului literar în cadrul orelor de limba engleză ca limbă străină, sugerând diverse strategii care pot fi implementate în vederea dezvoltării competenţei de comunicare a elevilor, şi anume cele euristice. Metoda comunicativă a contribuit la neglijarea textului literar şi la excluderea cvasitotală a acestuia din conţinutul majorităţii resurselor didactice. Scopul articolului este de a reabilita rolul textului literar din perspectiva dezvoltării competenţei de comunicare şi de a evidenţia multiplele beneficii educaţionale pe care le prezintă pentru cei care studiază o limbă străină.

Cuvinte-cheie
literary text, heuristic strategy, competence, reading, involvement,

text literar, strategii euristice, competenţă, lectură, implicare