Articolul precedent |
Articolul urmator |
295 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033 (74) |
Education (14653) |
SM ISO690:2012 VERINGA, Tamara. Cunoaşterea activă a plaiului natal – o abordare interdisciplinară. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 219-222. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033 | ||||||
Pag. 219-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The children’s are the goodest observors and observation is a fundamental form of human activity based on curiosity from the surronding world. I believe that excursion is a step to understanding by observation directly to home town. The curiosity of children’s is huge and their manifesting for new things as a sponge offer them to absorb the information from mother nature and not at last from sensorial system. The knowledge’s are stored in the book of the memory for a period of long term and sometimes for whole life. |
||||||
|