Cunoaşterea activă a plaiului natal – o abordare interdisciplinară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
303 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 18:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.033 (74)
Education (14790)
SM ISO690:2012
VERINGA, Tamara. Cunoaşterea activă a plaiului natal – o abordare interdisciplinară. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 219-222. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Cunoaşterea activă a plaiului natal – o abordare interdisciplinară

CZU: 37.033

Pag. 219-222

Veringa Tamara
 
Gimnaziul Covurlui Leova
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

The children’s are the goodest observors and observation is a fundamental form of human activity based on curiosity from the surronding world. I believe that excursion is a step to understanding by observation directly to home town. The curiosity of children’s is huge and their manifesting for new things as a sponge offer them to absorb the information from mother nature and not at last from sensorial system. The knowledge’s are stored in the book of the memory for a period of long term and sometimes for whole life.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Cunoaşterea activă a plaiului natal &ndash; o abordare interdisciplinară">
<meta name="citation_author" content="Veringa Tamara">
<meta name="citation_publication_date" content="2021">
<meta name="citation_collection_title" content="Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice">
<meta name="citation_firstpage" content="219">
<meta name="citation_lastpage" content="222">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/219-222_13.pdf">