Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 09:30 |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Tehnici de învățare multisenzorială. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 442-447. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 442-447 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article discusses aspects related to multisensory learning techniques as being the most effective methods / strategies in ensuring the school performance of children with learning difficulties. It also shows the evolution of the multisensory chambers and their impact on the development of children with special educational needs. |
||||||
Cuvinte-cheie multisensory learning, multisensory chambers |
||||||
|