Dezvoltarea comportamentului tolerant în clasele incluzive
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
416 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 18:02
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Dezvoltarea comportamentului tolerant în clasele incluzive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 7-13. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Dezvoltarea comportamentului tolerant în clasele incluzive


Pag. 7-13

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 10 aprilie 2021


Rezumat

The article presents a small study on tolerant behavioral skills development in inclusive classes. In this regard, I asked for more students' opinion on their degree of acceptance of children with ESCs in classes. On the basis of the results obtained were developed some activities focused on the formation of tolerance at young students towards people with disabilities.

Cuvinte-cheie
inclusive classes, tolerance