Articolul precedent |
Articolul urmator |
416 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 18:02 |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Dezvoltarea comportamentului tolerant în clasele incluzive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 7-13. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents a small study on tolerant behavioral skills development in inclusive classes. In this regard, I asked for more students' opinion on their degree of acceptance of children with ESCs in classes. On the basis of the results obtained were developed some activities focused on the formation of tolerance at young students towards people with disabilities. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive classes, tolerance |
||||||
|