Aplicarea Sistemelor Informaționale Geografice (GIS) la lecțiile de geografie în învățământul general. Studiu de caz: Zonele naturale și ariile naturale protejate din Republica Moldova
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
447 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 20:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004.4:911(478) (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Software (296)
General geography. Science of geographical factors (systematic geography). Theoretical geography (146)
SM ISO690:2012
SOCHIRCĂ, Elena, MIRONOV, Ion, MAMOT, Vitalie. Aplicarea Sistemelor Informaționale Geografice (GIS) la lecțiile de geografie în învățământul general. Studiu de caz: Zonele naturale și ariile naturale protejate din Republica Moldova. In: Geographia Napocensis Conference 100, 3-6 octombrie 2019, Cluj-Napoca. Cluj Napoca: Universitară Clujeană, 2019, p. 64.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Geographia Napocensis Conference 100 2019
Conferința "Geographia Napocensis Conference 100"
Cluj-Napoca, Romania, 3-6 octombrie 2019

Aplicarea Sistemelor Informaționale Geografice (GIS) la lecțiile de geografie în învățământul general. Studiu de caz: Zonele naturale și ariile naturale protejate din Republica Moldova

CZU: 37.016:004.4:911(478)

Pag. 64-64

Sochircă Elena, Mironov Ion, Mamot Vitalie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2021


Rezumat

Scopul acestui articol este de a evidenția importanța și gradul de aplicare a SIG în procesul de predare-învățare-evaluare a Geografiei în învățământul general, treptele gimnazială și liceală. Totodată, se urmărește prezentarea oportunităților de utilizare SIG la lecțiile de geografie prin intermediul unui studiu de caz la treapta gimnazială, clasa a VIII-a (Geografia fizică a Republicii Moldova).