Articolul precedent |
Articolul urmator |
447 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 20:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004.4:911(478) (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Software (296) |
General geography. Science of geographical factors (systematic geography). Theoretical geography (146) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, MIRONOV, Ion, MAMOT, Vitalie. Aplicarea Sistemelor Informaționale Geografice (GIS) la lecțiile de geografie în învățământul general. Studiu de caz: Zonele naturale și ariile naturale protejate din Republica Moldova. In: Geographia Napocensis Conference 100, 3-6 octombrie 2019, Cluj-Napoca. Cluj Napoca: Universitară Clujeană, 2019, p. 64. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Geographia Napocensis Conference 100 2019 | ||||||
Conferința "Geographia Napocensis Conference 100" Cluj-Napoca, Romania, 3-6 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004.4:911(478) | ||||||
Pag. 64-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a evidenția importanța și gradul de aplicare a SIG în procesul de predare-învățare-evaluare a Geografiei în învățământul general, treptele gimnazială și liceală. Totodată, se urmărește prezentarea oportunităților de utilizare SIG la lecțiile de geografie prin intermediul unui studiu de caz la treapta gimnazială, clasa a VIII-a (Geografia fizică a Republicii Moldova). |
||||||
|