Articolul precedent |
Articolul urmator |
298 0 |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Irina. Customer relationship management. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 96-98. ISBN 978-9975-75-678-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 3, 2014 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 96-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Relationship management system begins to gather information about the market, the company needed, right from the moment of its introduction, and the sooner the company starts to use it, the sooner company starts to get detailed information about the market, its needs and trends. |
||||||
Cuvinte-cheie customer, sales, development, management. |
||||||
|