Customer relationship management
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
299 0
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Irina. Customer relationship management. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 96-98. ISBN 978-9975-75-678-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 3, 2014
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014

Customer relationship management


Pag. 96-98

Pavlenko Irina
 
V.I. Vernadsky Taurida National University
 
 
Disponibil în IBN: 25 martie 2021


Rezumat

Relationship management system begins to gather information about the market, the company needed, right from the moment of its introduction, and the sooner the company starts to use it, the sooner company starts to get detailed information about the market, its needs and trends.

Cuvinte-cheie
customer, sales, development, management.