Aspecte de etică şi deontologie în relaţia familie - şcoală incluzivă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
466 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 14:28
SM ISO690:2012
BARNA, Iuliana-Petronela, MANUIL, Tamara. Aspecte de etică şi deontologie în relaţia familie - şcoală incluzivă. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 2, 15-16 mai 2017, Chișinău. Chișinău: 2017, Ediția 2, pp. 134-143. ISBN 978-9975-46-325-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane
Ediția 2, 2017
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane"
2, Chișinău, Moldova, 15-16 mai 2017

Aspecte de etică şi deontologie în relaţia familie - şcoală incluzivă


Pag. 134-143

Barna Iuliana-Petronela1, Manuil Tamara2
 
1 Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați,
2 Universitatea Naţională de Educaţie Fizică şi Sport din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2021


Rezumat

The concept of inclusive education stipulates that the child with special educational needs should be supported and encouraged by the teacher/educator to open up his personality, to valorize and improve the potential. Or, the inclusion doesn‘t mean only to include the children with special educational needs in the school environment, but also to realize the phenomenon of human diversity and organize the educational process starting with this concept.