Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 11:09 |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Abordări teoretice a conţinutului marketingului resurselor umane. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 222-226. ISBN 978-9975-75-635-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 2, 2013 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 222-226 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Human resources marketing emphasizes marketing techniques, both for the demand for labor and for the quote. According to this knowledge that the human resources, marketing is a new concept, a new bridge, a new way of thinking of the relationship between the institution and public environment in which they operate, a way of creating a relationship between supply and demand. |
||||||
Cuvinte-cheie ego-marketing, marketingului intern, marketingului tradiţional |
||||||
|