Abordări teoretice a conţinutului marketingului resurselor umane
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
371 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-08 11:09
SM ISO690:2012
SLUTU, Rodica. Abordări teoretice a conţinutului marketingului resurselor umane. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 222-226. ISBN 978-9975-75-635-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 2, 2013
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013

Abordări teoretice a conţinutului marketingului resurselor umane


Pag. 222-226

Slutu Rodica
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 martie 2021


Rezumat

Human resources marketing emphasizes marketing techniques, both for the demand for labor and for the quote. According to this knowledge that the human resources, marketing is a new concept, a new bridge, a new way of thinking of the relationship between the institution and public environment in which they operate, a way of creating a relationship between supply and demand.

Cuvinte-cheie
ego-marketing, marketingului intern, marketingului tradiţional