Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 22:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:54+53 (1) |
Education (14877) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2058) |
Physics (1745) |
![]() CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Interdisciplinaritatea - factor favorizant în formarea competențelor la Chimie și Fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 147-151. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:54+53 | ||||||
Pag. 147-151 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține metode și tehnici de lucru interdisciplinare utilizate în cadrul orelor de chimie și fizică cu scop de a forma competențe, atitudini și aptitudini elevilor generației digitale. În acest sens am demonstrat că interdisciplinaritatea este un factor favorizant al învățării. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, chimie, fizică, învăţare, educația STEAM, interdisciplinarity, Chemistry, physics, learning, STEAM education |
||||||
|