Interdisciplinaritatea - factor favorizant în formarea competențelor la Chimie și Fizică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
888 138
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-24 22:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:54+53 (1)
Education (14877)
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2058)
Physics (1745)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Interdisciplinaritatea - factor favorizant în formarea competențelor la Chimie și Fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 147-151. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Interdisciplinaritatea - factor favorizant în formarea competențelor la Chimie și Fizică

CZU: 371.3:54+53

Pag. 147-151

Cazacioc Nadejda1, Rotari Veronica2
 
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

Articolul conține metode și tehnici de lucru interdisciplinare utilizate în cadrul orelor de chimie și fizică cu scop de a forma competențe, atitudini și aptitudini elevilor generației digitale. În acest sens am demonstrat că interdisciplinaritatea este un factor favorizant al învățării.

The article contains interdisciplinary working methods and techniques used in chemistry and physics classes in order to train the skills, attitudes and aptitudes of digital generation students. In this sense, we have demonstrated that interdisciplinarity is a factor that favors learning.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, chimie, fizică, învăţare, educația STEAM,

interdisciplinarity, Chemistry, physics, learning, STEAM education