Articolul precedent |
Articolul urmator |
492 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-19 10:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.9.07+37.015.3](569.4) (1) |
Psychology (3516) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
SM ISO690:2012 СИРОТА, Юлия, DASMAN, El-Fahel. Психологическая служба как часть системы образования Израиля. In: Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane, 9-10 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2020, pp. 115-119. ISBN 978-9975-3492-0-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane 2020 | ||||||
Conferința "Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane" Chişinău, Moldova, 9-10 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.9.07+37.015.3](569.4) | ||||||
Pag. 115-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul cuprinde rezultatele analizei potențialului instrutiv-educativ al programelor psihologiei educative din Israel. Scopul urmărit de psihologia educativă în sistemul de învățământ rezidă în transmiterea profesională, la timp a informațiilor. În concluzie, în acest articol este descrisă metodologia adoptării deciziilor, care n-a existat până la crearea Serviciului de consultanță psihologică. |
||||||
Cuvinte-cheie serviciul psihologic, sistemul de învăţământ, Israel, decizie, psychological service, education system, Israel, decision, психологическая служба, воспитательная служба, Израиль, решение |
||||||
|