Formarea competențelor profesionale inițiale ale învățătorilor prin metoda proiectului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
454 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-02 21:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.124 (46)
Education (14334)
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Formarea competențelor profesionale inițiale ale învățătorilor prin metoda proiectului. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 6-9. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Formarea competențelor profesionale inițiale ale învățătorilor prin metoda proiectului

CZU: 371.124

Pag. 6-9

Briţchi Aliona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

This article reflected the project method as a method of organizing learning by developing investigative skills of students for effective assimilation of knowledge.

Cuvinte-cheie
training, competence, creativity, project method, research

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Briţchi, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Formarea competențelor profesionale inițiale ale &icirc;nvățătorilor prin metoda proiectului</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2020</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-256-6</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>training</subject>
<subject>competence</subject>
<subject>creativity</subject>
<subject>project method</subject>
<subject>research</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.124</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2020</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article reflected the project method as a method of organizing learning by developing investigative skills of students for effective assimilation of knowledge.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>