Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 127 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:00 |
SM ISO690:2012 NICOLESCU, Alexandra-Cristina. Terapia prin dans și mișcare – un instrument util în terapia copiilor diagnosticați cu ADHD. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 476-480. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 476-480 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atenție (ADHD) reprezintă una dintre cele mai comune tulburări întâlnite la școlari și este diagnosticată mai des la băieți, decât la fete [14, p.19]. Simptomatologia ADHD se poate caracteriza prin hiperactivitate, impulsivitate, lipsa atenției și a concentrării, comportament agresiv [9, p.443], ceea ce poate conduce la dificultăți de funcționare și dezvoltare, dificultate în relaționare, imposibilitatea finalizării unei activități începute, dezorganizare etc. |
||||||
Cuvinte-cheie hyperactivity, art therapy, dance, wellbeing |
||||||
|