Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 23:01 |
![]() RACU, Sergiu. Repere teoretice şi practice ale asistenţei psihopedagogice în învăţământul universitar incluziv. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 322-329. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 322-329 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Analizând situaţia actuală în domeniul abordării dizabilităţii şi a eforturilor concrete de integrare a purtătorilor acesteia, constatăm unele discrepanţe între ceea ce se face de facto la capitolul dat în ţara noastră şi ceea ce propun standardele internaţionale avansate în raport cu procesul integraţionist. Sistemul de învăţământ destinat persoanelor cu deficienţe a apărut şi a evoluat în strânsă legătură cu modelul de abordare a dizabilităţii, dominant în societate la o anumită etapă de dezvoltare a acesteia. |
||||||
Cuvinte-cheie tineri cu dizabilităţi, educație incluzivă, învăţământ universitar incluziv, asistenţă psihopedagogică |
||||||
|