Articolul precedent |
Articolul urmator |
422 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 10:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
educație+cerințeeducaționalespeciale+educațieincluzivă+suporteducațional+sistemmulti-nivelardesuport (1) |
SM ISO690:2012 BULAT, Galina. Sistemul multi-nivelar de suport pentru copiii cu cerințe educaționale speciale. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 75-80. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: educație+cerințeeducaționalespeciale+educațieincluzivă+suporteducațional+sistemmulti-nivelardesuport | ||||||
Pag. 75-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In our days, it is generally recognised the crucial importance of education as a compulsory prerequisite for developing sustainable and inclusive societies. To accomplish this mission, the educational system and its entities have to ensure access to education for all and to deliver meaningful, inclusive education to all children depending on their potential and educational needs. In this regard, a multi-tiered system of support must be developed in schools to ensure every child receives the appropriate level of support and achieve relevant learning outcomes. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, suport educațional, sistem multi-nivelar de suport |
||||||
|