Sistemul multi-nivelar de suport pentru copiii cu cerințe educaționale speciale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
422 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 10:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
educație+cerințeeducaționalespeciale+educațieincluzivă+suporteducațional+sistemmulti-nivelardesuport (1)
SM ISO690:2012
BULAT, Galina. Sistemul multi-nivelar de suport pentru copiii cu cerințe educaționale speciale. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 75-80. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Sistemul multi-nivelar de suport pentru copiii cu cerințe educaționale speciale

CZU: educație+cerințeeducaționalespeciale+educațieincluzivă+suporteducațional+sistemmulti-nivelardesuport

Pag. 75-80

Bulat Galina
 
Lumos Foundation Moldova, A.O.
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

In our days, it is generally recognised the crucial importance of education as a compulsory prerequisite for developing sustainable and inclusive societies. To accomplish this mission, the educational system and its entities have to ensure access to education for all and to deliver meaningful, inclusive education to all children depending on their potential and educational needs. In this regard, a multi-tiered system of support must be developed in schools to ensure every child receives the appropriate level of support and achieve relevant learning outcomes.

La etapa contemporană, este general recunoscut rolul crucial și importanța educației ca precondiție obligatorie pentru dezvoltarea unor societăți durabile și incluzive. Pentru a realiza această misiune, sistemul educațional și entitățile sale trebuie să asigure accesul la educație pentru toți și să ofere educație semnificativă, incluzivă tuturor copiilor, în funcție de potențialul și nevoile lor educaționale. În acest sens, în școli urmează să fie dezvoltate sisteme de suport pe mai multe niveluri, pentru a se asigura că fiecare copil primește nivelul adecvat de sprijin și obține rezultate relevante în învățare.

Cuvinte-cheie
educaţie, cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, suport educațional, sistem multi-nivelar de suport