Articolul precedent |
Articolul urmator |
921 168 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 13:24 |
SM ISO690:2012 AGHEANĂ, Viorel, POPOVICI, Doru-Vlad. Aspecte privind tulburările de comportament la elevii cu dizabilitate intelectuală. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 68-75. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 68-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tulburările de comportament sunt frecvente la copiii cu dizabilitate intelectuală, indiferent de etiologia subiacentă. Situația este complicată și de faptul că de multe ori părinții nu caută ajutor pentru problemă, uneori crezând că se datorează dizabilității copilului și nu poate fi tratat. Prezentul articol descrie câteva concepte generale legate de gestionarea tulburărilor de comportament frecvent observate la copiii și tineri cu dizabilități intelectuale și o serie de indicații privind intervenția comportamentală. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Aspecte privind tulburările de comportament la elevii cu dizabilitate intelectuală"> <meta name="citation_author" content="Agheană Viorel"> <meta name="citation_author" content="Popovici Doru-Vlad"> <meta name="citation_publication_date" content="2020"> <meta name="citation_collection_title" content="Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"> <meta name="citation_firstpage" content="68"> <meta name="citation_lastpage" content="75"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/68-75_6.pdf">