Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
434 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-19 08:30
SM ISO690:2012
RUSNAC, Virginia. Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 8-18. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni


Pag. 8-18

Rusnac Virginia
 
Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Implementarea educației incluzive &icirc;n Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni">
<meta name="citation_author" content="Rusnac Virginia">
<meta name="citation_publication_date" content="2020">
<meta name="citation_collection_title" content="Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv">
<meta name="citation_firstpage" content="8">
<meta name="citation_lastpage" content="18">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/8-18_4.pdf">