Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 08:30 |
![]() RUSNAC, Virginia. Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 8-18. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 8-18 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Implementarea educației incluzive în Republica Moldova: provocări, realizări și viziuni"> <meta name="citation_author" content="Rusnac Virginia"> <meta name="citation_publication_date" content="2020"> <meta name="citation_collection_title" content="Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"> <meta name="citation_firstpage" content="8"> <meta name="citation_lastpage" content="18"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/8-18_4.pdf">