The notions of premodification and postmodification in teaching the english article
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
611 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 13:17
SM ISO690:2012
ROTARI, Elena. The notions of premodification and postmodification in teaching the english article. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 247-255. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

The notions of premodification and postmodification in teaching the english article


Pag. 247-255

Rotari Elena
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care o studiază ca o limbă străină. Chiar și acele limbi care folosesc articolele se deosebesc de limba engleză prin regulile aplicate. Una din dificultăți constă în faptul că articolul implică considerarea cuvintelor care precedează substantivul, într-o îmbinare substantivală (premodificare), sau cuvintelor, sau expresiilor, care urmează după substantiv într-o îmbinare substantivală (postmodificare). În acest articol, ne vom limita la analiza noțiunilor de premodificare și postmodificare, care explică diferența dintre articolele hotărît și nehotărît în limba engleză.