Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 13:17 |
SM ISO690:2012 ROTARI, Elena. The notions of premodification and postmodification in teaching the english article. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 247-255. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 247-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care o studiază ca o limbă străină. Chiar și acele limbi care folosesc articolele se deosebesc de limba engleză prin regulile aplicate. Una din dificultăți constă în faptul că articolul implică considerarea cuvintelor care precedează substantivul, într-o îmbinare substantivală (premodificare), sau cuvintelor, sau expresiilor, care urmează după substantiv într-o îmbinare substantivală (postmodificare). În acest articol, ne vom limita la analiza noțiunilor de premodificare și postmodificare, care explică diferența dintre articolele hotărît și nehotărît în limba engleză. |
||||||
|