Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
513 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-12 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.2:005 (3) |
Education (14491) |
Management (1897) |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Iulia. Rolul competențelor manageriale ale cadrelor didactice din învățământul primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 2(45), pp. 43-52. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(45) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.2:005 | ||||||
Pag. 43-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă competențele și abilitățile manageriale ale cadrelor didactice din învățământul primar. Pentru a fi un manager de succes, cadrul didactic trebuie să dispună atât de cunoștințe teoretice, cât și de ambiție, perseverență, tenacitate. A colabora constructiv cu elevii și părinții acestora este o artă, un talent dezvoltat prin experiență. Un manager-învățător la clasele primare trebuie să planifice acțiunile, apoi să realizeze obiectivele stabilite. Succesul este asigurat de implicarea activă în viața elevilor și a școlii. Managerul-învățător reprezintă veriga de legătură dintre instituția de învățământ și societate. |
||||||
Cuvinte-cheie manager, competențe manageriale, învățământul primar, calităţi, roluri, manager, managerial skills, primary education, features, roles |
||||||
|