Articolul precedent |
Articolul urmator |
589 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 09:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.016:004(498) (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (646) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4233) |
SM ISO690:2012 VOLMER, Dumitru-Daniel. Utilizarea softului educațional în activitățile elevilor cu dizabilități. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 370-374. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.016:004(498) | ||||||
Pag. 370-374 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind utilizarea softului educațional în activitatea de învățare a elevilor cu dizabilități, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar. Sunt descrise şi unele softuri care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ în clasa incluzivă. |
||||||
Cuvinte-cheie soft educaţional, elevi cu dizabilități, educational software, students with disabilities |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Volmer, D.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind utilizarea softului educațional în activitatea de învățare a elevilor cu dizabilități, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar. Sunt descrise şi unele softuri care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ în clasa incluzivă.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article presents some theoretical approaches and praxiological aspects regarding the use of educational software in the learning activity of students with disabilities, the particularities of the activity of teachers regarding the inclusion of children with SEN in the school environment. Also there are described some software that can be used by the teacher in the instructional-educational process in the inclusive classroom.</p></dc:description> <dc:source>Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare (Ediția 3-a) 370-374</dc:source> <dc:subject>soft educaţional</dc:subject> <dc:subject>elevi cu dizabilități</dc:subject> <dc:subject>educational software</dc:subject> <dc:subject>students with disabilities</dc:subject> <dc:title>Utilizarea softului educațional în activitățile elevilor cu dizabilități</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>