Învățarea experiențială și dezvoltarea mentalității deschise în educația timpurie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
507 54
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-23 17:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.026 (3)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
IONESCU, Ileana Constanța. Învățarea experiențială și dezvoltarea mentalității deschise în educația timpurie. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 343-347. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Învățarea experiențială și dezvoltarea mentalității deschise în educația timpurie

CZU: 373.2.026

Pag. 343-347

Ionescu Ileana Constanța12
 
1 Inspectoratul Școlar al Municipiului București,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

To be a good teacher you have to know who the children you work with are, you have to know how they think. The Alpha generation, children born after 2010, will be, according to specialists, the most numerous generations, the most educated and with the best financial situation. They are cognitively stimulated from the first years of life, have instant access to information, communicate permanently through technology and come into contact off / online with children from other countries or from other continents. Open Mindset in Education is an educational philosophy that changes the way children are viewed and treated and provides practical tools to raise children whose values are trust, courage, care, initiative and lifelong learning.

Cuvinte-cheie
educație timpurie, mentalitate deschisă, inteligența emoțională, mindfulness