Perspective de cercetare privind comunicarea persuasiva a cadrelor didactice şi a modalitaţilor de abordare a confl ictelor.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
509 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 23:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942.32 (1)
Psychology (3397)
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Perspective de cercetare privind comunicarea persuasiva a cadrelor didactice şi a modalitaţilor de abordare a confl ictelor.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2020, nr. 3-4(37), pp. 42-51. ISSN 1857-2502. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4299963
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4(37) / 2020 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Perspective de cercetare privind comunicarea persuasiva a cadrelor didactice şi a modalitaţilor de abordare a confl ictelor.

Research perspectives regarding teacher’s persuasive communication and ways of confl ict approaches.

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4299963
CZU: 159.942.32

Pag. 42-51

Adăscăliţei Andra-Mirabela12
 
1 Școala Profesională Specială “Ion Pillat”, Dorohoi ,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2020


Rezumat

Ȋn lucrare e cercetată comunicarea persuasivă a cadrelor didactice şi modalităţile de abordare ale confl ictelor dintre elevi. La studiu au participat 46 cadre didactice. Studiul a relevat nivele diferite ale comunicării persuasive, numărul redus de cadre didactice ȋnalt persuasive. S-a demonstrat asocierea semnifi cativă dintre stilul persuasiv şi abordarea rezolvării de probleme, respectiv a compromisului

The paper investigates the persuasive communication of teachers and ways of approaching confl icts between students. The study was attended by 46 teachers. The study revealed diff erent levels of persuasive communication, low number of highly persuasive teachers. The signifi cant association between persuasive style and problem-solving and compromise approach has been demonstrated.

Cuvinte-cheie
comunicare persuasivă, confl ict, abordarea rezolvării confl ictelor,

persuasive communication, confl ict, confl ict resolution approach