Articolul precedent |
Articolul urmator |
600 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 01:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:37.036 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
SM ISO690:2012 ONICA, Dorina. Metode interactive de educație muzeală prin și pentru patrimoniu cultural. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 184-192. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:37.036 | ||||||
Pag. 184-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, conștientizarea comunității internaționale că patrimoniul cultural este una dintre cele mai bogate resurse spirituale, sociale, economice pentru oameni. Luarea în considerare a acestei idei este foarte importantă pentru a educa, în special pentru tineri să înțeleagă valoarea tezaurului lor cultural. În acest context, muzeul, instituția care păstrează obiecte, arhive legate de cultura tradițională, are instrumentele educaționale necesare pentru a face această lucrare. Pe baza experienței Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală, se încearcă schimbul de bune practici în astfel de activități și oferirea unor sugestii despre modul în care educatorii muzeografi ar putea folosi metode interactive prin intermediul și pentru patrimoniul cultural, în direcția îmbunătățirii procesului educațional. și pentru a atrage oamenii în apropierea patrimoniului. |
||||||
Cuvinte-cheie metode interactive, pedagogie muzeală, patrimoniu cultural, creativitate, dialog educațional, interactive methods, museum pedagogy, cultural heritage, creativity, educational dialog |
||||||
|