Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 18:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 GHERGHIŞAN, Mariana. Instruirea interactivă. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 59-63. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instruirea interactivă este un tip superior de instruire, care se bazează pe interactivitatea subiecților instruirii, prin stabilire de interacțiuni intelectuale, verbale, social-emoționale, afective cu colegi și cadrul didactic, precum și interacțiuni cu conținuturile curriculare. Preocupări legate de activitatea și activizarea elevilor se regăsesc permanent de-a lungul istoriei omenirii, din cele mai vechi timpuri. În teoria și practica pedagogică românească, ea a fost susținută de pedagogi și psihologi contemporani. Există mai multe metode interactive care dezvoltă gândirea divergentă și convergentă, imaginația constructivă, capacitatea de descoperire, de explorare, de analiză critică etc. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire, interactivă, interactivitate, învăţământ, pedagogic, psihologic, cognitiv, metodă, conversația, training, interactive, interactivity, education, pedagogical, psyhological, cognitive, Method, Conversation |
||||||
|