Excursia didactică în formarea comportamentelor ecologice la școlarii mici
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
774 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 19:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:574+373.3 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076)
General ecology and biodiversity (806)
Kinds of school providing general education (2143)
SM ISO690:2012
IORDACHE (NEAGU), Marieta. Excursia didactică în formarea comportamentelor ecologice la școlarii mici. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 393-400. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Excursia didactică în formarea comportamentelor ecologice la școlarii mici

CZU: 37.016:574+373.3

Pag. 393-400

Iordache (Neagu) Marieta12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială „Ion Ionescu”, Valea Călugărească, România
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul ilustrează un studiu de caz cu relevanță pentru dezvoltarea educației ecologice bazate pe excursia școlară, fiind o încercare de a evidenția importanța unei metode eficiente în procesul de învățare a disciplinei Științe ale naturii. Tehnica a fost utilizată într-o lecție de Științe ale naturii la clasele a III-a și a IVa, printr-o proiect susținut de excursie școlară, provocând curiozitatea și dezvoltă competența investigațională la școlarii din învățământul primar. Această metodă îi motivează să ia parte la propria învățare, stimulează creativitatea, elimină stresul intern și extern din acțiunea educațională.

The article illustrates a case study relevant to the development of ecological education based on the school trip, being an attempt to highlight the importance of an effective method in the learning process of Natural Sciences. The technique was used in a Natural Sciences lesson in the 3rd and 4th grades, through a sustained school trip project, provoking curiosity and developing investigative competence in primary school students. This method motivates them to take part in their own learning, stimulates creativity, eliminates internal and external stress from educational action.

Cuvinte-cheie
educaţie ecologică, competenţă investigaţională, excursie didactică,

ecological education, investigative competence, didactic trip