Articolul precedent |
Articolul urmator |
570 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 12:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8 (569) |
Education (14877) |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Explorarea unor modalități elementare de organizare și clasificare a datelor la științe în clasele primare. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 125-130. ISBN 978-9975-83-093-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8 | ||||||
Pag. 125-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Carrying out the inquiry in the educational practice requires an integrative knowledge of the sciences through investigation, a processing of the data obtained up to scientifically substantiated conclusions.The methods of processing the data resulting from an investigation require a correct methodological approach in the primary classes.Within the Sciences, the data will be organized and classified by the table, graphic organizers as means of fixing and organizing the data.The observance of the methodological steps will allow the development of the cognitive reasoning in the students of young school age. |
||||||
Cuvinte-cheie table, graphic organizer |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Explorarea unor modalități elementare de organizare și clasificare a datelor la științe în clasele primare"> <meta name="citation_author" content="Teleman Angela"> <meta name="citation_publication_date" content="2020"> <meta name="citation_collection_title" content="Ştiinţă, educaţie, cultură "> <meta name="citation_volume" content="Vol.3"> <meta name="citation_firstpage" content="125"> <meta name="citation_lastpage" content="130"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/125-130_9.pdf">