Condeieri despre didactica „ALTFEL”
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
425 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-17 22:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (40)
Organization of instruction (535)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4187)
SM ISO690:2012
FRANȚUZ, Daria. Condeieri despre didactica „ALTFEL”. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 80-81. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931121
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Condeieri despre didactica „ALTFEL”

Conductors about “DIFFERENT” Didactics

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931121
CZU: 37.091:004

Pag. 80-81

Franțuz Daria
 
Liceul Teoretic „Spiru Haret”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Articolul descrie experiența de predare și evaluare în cadrul procesului de învățare la distanță a istoriei românilor și universale. Sunt prezentate instrumentele, metodele de lucru utilizate și câteva dintre subiectele propuse pentru realizarea unor proiecte la treapta de liceu.

The article describes the experience of teaching and evaluation in the process of distance teaching of the Universal and Romanian History. There are presented the tools, methods used, and some subjects suggested for the realization of the projects at the lyceum level.

Cuvinte-cheie
proces educațional la distanță, Discord, online, proiect,

the process of distance education, Discord, online, project