Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
631 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 19:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.2:7.01:111.852 (1) |
Education (14334) |
Theory and philosophy of art. Principles of design, proportion, optical effect (108) |
Metaphysics (121) |
SM ISO690:2012 HADJI-BANDALAC, Mariana. Principiile educației estetice în baza formării și dezvoltării valorilor culturale și valorificării limbajului vizual. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 116-123. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.2:7.01:111.852 | ||||||
Pag. 116-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare reprezintă o abordare tematică a educației constituită pe legile frumosului, cu scopul de a orienta studenții-arhitecți de la facultatea „Urbanism și Arhitectură” UTM în lumea valorilor estetice și artistice în conformitate cu viziunile formate în domeniul dat. Aceasta obligă aplicarea principiilor educației estetice spre diverse forme de analiză, examinare și evaluare a rezultatelor procesului didactic în baza formării și dezvoltării valorilor culturale și valorificării limbajului vizual. În aria problematicii complexe a educației tinerei generații, în deosebi a studenților arhitecți, eficiența în procesul de dezvoltare a limbajului vizual prin prisma educației culturale ocupă locul central, deoarece aici se reflectă calitatea, profesionalismul şi viziunile artei moderne educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie estetică, principii, principiile educației estetice, valori culturale, limbaj vizual, aesthetic education, principles, aesthetic education principles, cultural values, visual language |
||||||
|