IBN
Close
Jarjoura Basma
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Articole în reviste din RM - 5.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 4

2015 - 1

Developing motivation to learn in teacher training: the Israeli-Arab case
Jarjoura Basma
Oranim Academic College
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 5 August, 2015. Descarcări-10. Vizualizări-786
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 4

College choices among arab pre-service teachers between intrinsic
Jarjoura Basma12
1 Oranim Academic College,
2 Moldova State University
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 9 August, 2017. Descarcări-4. Vizualizări-686
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intrinsic motivation and extrinsic motivation
Jarjoura Basma
Oranim Academic College
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 8 September, 2015. Descarcări-725. Vizualizări-3954
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Learning motivation: a self-determination theory perspective
Jarjoura Basma
Moldova State University
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 August, 2015. Descarcări-21. Vizualizări-1034
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promoting self-efficacy in the classroom: self-efficacy and students’ motivation
Jarjoura Basma
Moldova State University
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 August, 2015. Descarcări-23. Vizualizări-751
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5