IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova

2015 - 3

Remodelarea cadrelor didactice din RSSM – un procedeu eficient de deznaționalizare și rusificare a tinerii generații (1944-1953)
Ieșanu Irina
Tendinţe contemporane ale dezvoltării ştiinţei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 4. 2015. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei. 121-121.
Disponibil online 18 February, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implementarea școlilor rusești în RSSM – un proces eficient de deznaționalizare și rusificare a tinerei generații (1944-1953)
Ieșanu Irina
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2. 2015. Cahul, Republica Moldova. Tipografia Centrografic. 301-305.
Disponibil online 28 June, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recenzarea manualelor şcolare cu predare în limba„moldovenească” şi a cărţilor artistice un procedeu important în cadrul procesului de rusificare şi deznaţionalizare a tinerei generaţii în primii ani postbelici
Ieșanu Irina
Sesiunea ştiinţifică a departamentului Istoria românilor, universală şi arheologie
Ediţia II. 2015. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 62-63.
Disponibil online 10 June, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Politici de deznaționalizare și rusificare în învățământul primar și secundar din RSSM (1944-1953)
Ieșanu Irina
Tendinţe contemporane ale dezvoltării ştiinţei: viziuni ale tinerilor cercetători
Editia 3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei. 92-92.
Disponibil online 11 February, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4