Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 08:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (447) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
SM ISO690:2012 CHINDRIŞ, Liliana Felicia, CHINDRIS, Claudiu. Rolul școlii în dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor în asigurarea succesului școlar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 186-188. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 186-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin articolul de față ne-am propus să identificăm în ce măsură este posibilă dezvoltarea abilităților metacognitive prin predarea conținuturilor informatice/TIC într-o manieră integrată. Considerăm că, pentru a evidenţia progresul metacognitiv, este important să prezentăm contextul socio-educațional, activitățile desfășurate la clasă cu acest scop, metodele aplicate și rezultatele/ schimbările la nivel de clasă, construind astfel o imagine de ansamblu asupra grupului experimental de la clasele cu profil informatică şi TIC. |
||||||
Cuvinte-cheie metacognitiv, conţinuturi, abilităţi, metode, aptitudini, autodeterminare metacognitive, contents, abilities, Methods, aptitudes, self-determination |
||||||
|