Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
676 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 16:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1+37.064.1 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (121) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Importanța rolurilor familiale în contextul educației parentale pozitive. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 152-155. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1+37.064.1 | ||||||
Pag. 152-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ ce reflectă importanța rolurilor familiale în contextul educației pa-rentale pozitive, având drept reper optimizarea și fortificarea relațiilor părinți-copii. Astfel, familia, ca instituție socială străveche, presupune realizarea anumitor roluri în cadrul familiei. Rolurile familiale sunt nu altceva decât o conduită pe care un membru al familiei o așteaptă de la celălalt, în funcție de poziția pe care acesta o ocupă în familie. În contextul vizat, în lucrare sunt reflectate unele idei, concepții, viziuni asupra problemei abordate, totodată fiind propuse anumite sugestii și recomandări în vederea conștientizării importanței rolurilor familiale, precum și a fortificării funcționalității optime de dezvoltare a adulților în calitate de părinți și familiști eficienți. |
||||||
Cuvinte-cheie roluri familiale, educație parentală pozitivă, relații părinți-copii, family roles, positive parental education, parent-child relationships |
||||||
|