Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 23:41 |
![]() ONOFREI, Alexandru, CEAICOVSCHII, Alexandru, GRUMEZA, Tatiana. Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact. In: Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale, 24 noiembrie 2017, Chişinău. Chişinău: Tipografia Asociaţiei lucrătorilor instituţiilor de învăţămînt slavone, 2017, VIII, pp. 17-19. ISBN 978-9975-117-41-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale VIII, 2017 |
||||||
Conferința "Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale" Chişinău, Moldova, 24 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 17-19 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Luînd decizia de a procura în online magazin în faţa noului consumator apare problema din categoria „extinderii“, care este caracterizată prin complexitatea ridicată în virtutea actualităţii sale şi marea incertitudine a deciziei de cumpărare. |
||||||
Cuvinte-cheie consumator, decizie de cumpărare, aşteptările cosumatorului, piaţa online, consumer, purchasing decision, consumer expectations, online market |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-95826</doi_batch_id> <timestamp>1718913555</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <isbn>978-9975-117-41-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Alexandru</given_name> <surname>Onofrei</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Alexandru</given_name> <surname>Ceaicovschii</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Grumeza</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>17</first_page> <last_page>19</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>