Impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar tehnologii informaţionale şi comunicaţionale. avantaje şi dezavantaje
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
705 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 09:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (74)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
POPOV, Lidia. Impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar tehnologii informaţionale şi comunicaţionale. avantaje şi dezavantaje. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 102-107. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar tehnologii informaţionale şi comunicaţionale. avantaje şi dezavantaje

The impact of the using of the interactive whiteboard during the at university course information and communication technologies. advantages and disadvantages

CZU: 378.147:004

Pag. 102-107

Popov Lidia12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 octombrie 2019


Rezumat

În articol este abordat impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar Tehnologii informaționale și comunicaționale de către viitorii specialiști în domeniul sociojuridic. De asemenea, sunt reflectate opiniile studenților referitor la tehnologia interactivă. Este făcută o analiză a unui sondaj sociologic în baza căruia sunt scoase în relief atât avantajele, cât și dezavantajele utilizării tablei interactive.

This article describes the impact of using the interactive whiteboard in studying the ICT course at university for future socio-legal specialists. It also reflects students' views on interactive information technology. An analysis of a sociological survey based on the advantages and disadvantages of using the interactive whiteboard is made.

Cuvinte-cheie
evaluare, învăţare, predare, soft educaţional, sondaj sociologic, tablă interactivă, tehnologii interactive, TIC,

assessment, educational software, ICT, interactive technologies, interactive whiteboard, learning, sociological survey, teaching