Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (74) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184) |
SM ISO690:2012 POPOV, Lidia. Impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar tehnologii informaţionale şi comunicaţionale. avantaje şi dezavantaje. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 102-107. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:004 | ||||||
Pag. 102-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar Tehnologii informaționale și comunicaționale de către viitorii specialiști în domeniul sociojuridic. De asemenea, sunt reflectate opiniile studenților referitor la tehnologia interactivă. Este făcută o analiză a unui sondaj sociologic în baza căruia sunt scoase în relief atât avantajele, cât și dezavantajele utilizării tablei interactive. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, învăţare, predare, soft educaţional, sondaj sociologic, tablă interactivă, tehnologii interactive, TIC, assessment, educational software, ICT, interactive technologies, interactive whiteboard, learning, sociological survey, teaching |
||||||
|