Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
935 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 14:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.947.5:37 (20) |
Психология (3397) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
SM ISO690:2012 CHERNOHLAZOVA, Larysa. Învăţarea diferențiată și individualizată – premisă pentru formarea motivării învăţării. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 1(41), pp. 69-74. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(41) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 159.947.5:37 | ||||||
Pag. 69-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cadrul didactic trebuie să aibă permanent în vizor complexitatea clasei de elevi, să țină cont de faptul că aceștia sunt diferiți și, respectiv, să adapteze demersul educaţional la diversitatea elevilor, la specificul grupului, clasei de elevi, respectând principiile toleranței, alterității, interculturalității etc. Or, diferenţierea şi individualizarea instruirii determină motivarea elevului; respectiv, profesorul va ajunge să motiveze în mod real elevii pentru studiu atunci când va realiza instruirea individualizată |
||||||
Cuvinte-cheie motivație pentru învățare, individualizarea învăţării, diferenţierea învăţării, tehnici de lucru, predare-învăţare-evaluare, learning, learning individualization, differential learning, learningteachingevaluation |
||||||
|