Învăţarea diferențiată și individualizată – premisă pentru formarea motivării învăţării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
934 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947.5:37 (20)
Psihologie (3389)
Educație (14312)
SM ISO690:2012
CHERNOHLAZOVA, Larysa. Învăţarea diferențiată și individualizată – premisă pentru formarea motivării învăţării. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 1(41), pp. 69-74. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(41) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea diferențiată și individualizată – premisă pentru formarea motivării învăţării

Differentiated and individualized learningpremise for developing of learning motivation

CZU: 159.947.5:37

Pag. 69-74

Chernohlazova Larysa
 
Universitatea din Tiraspol „T.G. Şevcenko”
 
 
Disponibil în IBN: 12 septembrie 2019


Rezumat

Cadrul didactic trebuie să aibă permanent în vizor complexitatea clasei de elevi, să țină cont de faptul că aceștia sunt diferiți și, respectiv, să adapteze demersul educaţional la diversitatea elevilor, la specificul grupului, clasei de elevi, respectând principiile toleranței, alterității, interculturalității etc. Or, diferenţierea şi individualizarea instruirii determină motivarea elevului; respectiv, profesorul va ajunge să motiveze în mod real elevii pentru studiu atunci când va realiza instruirea individualizată

Teaching staff must always visualise the complexity of the pupils group. It must to keep tabs on that the pupils are different, and, respectively, to adjust the educational approach at the diversity of the students, of the group’s particularities, respecting the principles of tolerance, otherness, interculturality. Or, the differentiation and the individualization of the trainning result in pupil’s motivation, respectively, the teacher will achieve the students’ motivation when he will apply individualized teaching.

Cuvinte-cheie
motivație pentru învățare, individualizarea învăţării, diferenţierea învăţării, tehnici de lucru, predare-învăţare-evaluare,

learning, learning individualization, differential learning, learningteachingevaluation