Funcții și valori ale titlului în textul publicistic românesc
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
617 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 23:08
SM ISO690:2012
DUZENCO, Doina. Funcții și valori ale titlului în textul publicistic românesc. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova, 25 octombrie 2017, Chişinău. CEP al Universității de Stat din Moldova, 2017, SNE, SE, pp. 325-329. ISBN 978-9975-71-834-9. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SE, 2017
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chişinău, Moldova, 25 octombrie 2017

Funcții și valori ale titlului în textul publicistic românesc


Pag. 325-329

Duzenco Doina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2019


Rezumat

The purpose and tasks of the theme consist in revealing the semantic, stylistic, grammatical and linguistic peculiarities, the functions and values of the press titles in Romania and the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
journalistic style, title, functions, values, types, heterogeneity, journalistic text