Strategii de promovare a produselor industriale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
696 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 00:40
SM ISO690:2012
STRATULAT, Iurie, BULGAC, Olesea. Strategii de promovare a produselor industriale. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2017, Volumul I, pp. 498-499. ISBN 978-9975-45-544-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Volumul I, 2017
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017

Strategii de promovare a produselor industriale


Pag. 498-499

Stratulat Iurie, Bulgac Olesea
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2019


Rezumat

În lucrare sunt descrise metode de promovare a produselor industriale și esența fiacărei metode de promovare, avantaje și dezavantaje, trăsăturile esențiale ale promovării vânzărilor, principalele probleme puse de utilizatorii acestor mijloace de promovare este scopul fiecărei metode de promovare.

Cuvinte-cheie
reclamă, strategie, industrie, vânzări, metode, promovare