Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 00:40 |
SM ISO690:2012 STRATULAT, Iurie, BULGAC, Olesea. Strategii de promovare a produselor industriale. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2017, Volumul I, pp. 498-499. ISBN 978-9975-45-544-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Volumul I, 2017 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 498-499 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare sunt descrise metode de promovare a produselor industriale și esența fiacărei metode de promovare, avantaje și dezavantaje, trăsăturile esențiale ale promovării vânzărilor, principalele probleme puse de utilizatorii acestor mijloace de promovare este scopul fiecărei metode de promovare. |
||||||
Cuvinte-cheie reclamă, strategie, industrie, vânzări, metode, promovare |
||||||
|