Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1098 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 17:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
364.08 (6)
Социальное обеспечение. (541)
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 174-182.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta"
1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018

Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei

CZU: 364.08

Pag. 174-182

Creangă (Davidescu) Elena
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2019


Rezumat

Exposure to violence is one of the most important causes of the degradation of the quality of life of the human being, involving major social, economic, psychological and human costs. Because of violence, people aged 15 to 44 die, according to the World Health Organization. The growing and more demanding demand for „quality” of services offered to individuals/groups in any community in case of violence makes it imperative to invest resources and energies in the training and training of all those who practice support professions designed to produce relationship goods. The training of specialists in the field of child protection presupposes a change, change, of both the cognitive structure of the student, his system of values and the technological baggage.

Cuvinte-cheie
professional training, collaboration, multidisciplinary team, socio-educational „intervention”, network intervention, violence