Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
26 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
364.08 (3)
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (144)
SM ISO690:2012
DAVIDESCU, Elena. Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta. 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2018, pp. 174-182.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta"
Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018

Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei


CZU: 364.08
Pag. 174-182

Davidescu Elena
 
Государственный педагогический университет имени Иона Крянгэ
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2019


Rezumat

Exposure to violence is one of the most important causes of the degradation of the quality of life of the human being, involving major social, economic, psychological and human costs. Because of violence, people aged 15 to 44 die, according to the World Health Organization. The growing and more demanding demand for „quality” of services offered to individuals/groups in any community in case of violence makes it imperative to invest resources and energies in the training and training of all those who practice support professions designed to produce relationship goods. The training of specialists in the field of child protection presupposes a change, change, of both the cognitive structure of the student, his system of values and the technological baggage.

Cuvinte-cheie
professional training, collaboration, multidisciplinary team, socio-educational „intervention”, network intervention, violence