Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1399 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091+376 (1) |
Организация обучения (533) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (606) |
SM ISO690:2012 PETROV, Elena. Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 45-60. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091+376 | ||||||
Pag. 45-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol descrie rezultatele evaluării opiniilor și atitudinilor cadrelor didactice din școli și grădinițe, implicate în programe de formare continuă, privind necesitatea și utilitatea formării continue în domeniul Educației incluzive. Analiza datelor colectate denotă necesitatea stringentă de a valorifica planificat și organizat posibilitățile cursurilor de formare continuă în domeniul Educației incluzive pentru a consolida profilul incluziv al cadrelor didactice și a forma atitudini proactive în activitatea didactică. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, cadre didactice, formare continuă, profilul cadrului didactic incluziv, competențe, cunoştinţe, atitudini proactive |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Petrov, E.</dc:creator> <dc:date>2018-12-11</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Prezentul articol descrie rezultatele evaluării opiniilor și atitudinilor cadrelor didactice din școli și grădinițe, implicate în programe de formare continuă, privind necesitatea și utilitatea formării continue în domeniul Educației incluzive. Analiza datelor colectate denotă necesitatea stringentă de a valorifica planificat și organizat posibilitățile cursurilor de formare continuă în domeniul Educației incluzive pentru a consolida profilul incluziv al cadrelor didactice și a forma atitudini proactive în activitatea didactică.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This paper describes the results of evaluation of opinions and attitudes of schools and kindergartens’ teachers involved in continuous training programs on the necessity and usefulness of lifelong learning in inclusive education. The analysis of the collected data denotes the urgent necesity to capitalize the planned and organized possibilities of continuous training courses in inclusive education to strengthen the profile of inclusive teacher and develop proactive attitudes in educational activities.</p></dc:description> <dc:source>Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială 52 (3) 45-60</dc:source> <dc:subject>educație incluzivă</dc:subject> <dc:subject>cadre didactice</dc:subject> <dc:subject>formare continuă</dc:subject> <dc:subject>profilul cadrului didactic incluziv</dc:subject> <dc:subject>competențe</dc:subject> <dc:subject>cunoştinţe</dc:subject> <dc:subject>atitudini proactive</dc:subject> <dc:title>Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>