Pregătirea cadrelor didactice pentru un mediu incluziv asertiv
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
786 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-06 20:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4+37.015.3 (4)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (656)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
SM ISO690:2012
SCRIPA, Tatiana. Pregătirea cadrelor didactice pentru un mediu incluziv asertiv. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 286-290.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 1, 2017
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane"
1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017

Pregătirea cadrelor didactice pentru un mediu incluziv asertiv

CZU: 376.112.4+37.015.3

Pag. 286-290

Scripa Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2018


Rezumat

Assertiveness is a very important attribute in the context of communication, who essentially contributes to maintain the balance of interpersonal relations and a favorable environment for the development of personality. Therefore, assertiveness education in future didactic staff and their preparation for an assertive inclusive environment becomes an imperative of time which conditions the successful implementation of inclusive education.

Asertivitatea este o însuşire psihică foarte importantă în contextul comunicării umane, care contribuie esenţial la menţinerea echilibrului interior, a relaţiilor interpersonale agreabile şi a unui mediu favorabil dezvoltării personalităţii. Din aceste considerente, educarea asertivităţii la viitoarele cadre didactice şi pregătirea lor pentru un mediu incluziv asertiv devine un deziderat al timpului care condiţionează reuşita implementării educaţiei incluzive.

Cuvinte-cheie
inclusive education, inclusive school, assertiveness, Didactic Staff, assertive environment