Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
807 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 12:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.74:316.472.4-053.5 (1)
Психология (3480)
Социальные процессы. Социальная динамика (587)
SM ISO690:2012
TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 277-281. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă

Authorization and communication to little schools: comparative analysis

CZU: 159.922.74:316.472.4-053.5

Pag. 277-281

Tolstaia Svetlana, Roșca Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.

Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.

Cuvinte-cheie
copil, comunicare, autoapreciere, relații interpersonale.,

EU

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Tolstaia, S.</dc:creator>
<dc:creator>Roșca, M.</dc:creator>
<dc:date>2018-11-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n lume, fiecare copil este unic &icirc;n felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă &icirc;mbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child&#39;s ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.</p></dc:description>
<dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 119 (9) 277-281</dc:source>
<dc:subject>copil</dc:subject>
<dc:subject>comunicare</dc:subject>
<dc:subject>autoapreciere</dc:subject>
<dc:subject>EU</dc:subject>
<dc:subject>relații interpersonale.</dc:subject>
<dc:title>Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de v&acirc;rstă mică: analiză comparativă</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>