Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-19 12:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.74:316.472.4-053.5 (1) |
Психология (3480) |
Социальные процессы. Социальная динамика (587) |
SM ISO690:2012 TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 277-281. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.74:316.472.4-053.5 | ||||||
Pag. 277-281 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie copil, comunicare, autoapreciere, relații interpersonale., EU |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Tolstaia, S.</dc:creator> <dc:creator>Roșca, M.</dc:creator> <dc:date>2018-11-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.</p></dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 119 (9) 277-281</dc:source> <dc:subject>copil</dc:subject> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>autoapreciere</dc:subject> <dc:subject>EU</dc:subject> <dc:subject>relații interpersonale.</dc:subject> <dc:title>Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>